hotrain, tak jak już pisałem...konwerter (czyli obie opcje) jest złym wyjściem. Przerabiałem to 2 razy i za każdym razem było więcej strat w jakości dźwięku (w tym momencie powiem że nie nazywam siebie audiofilem) niż radości z dobrego brzmienia. Konwerter czy to oddzielny, czy wbudowany we wzmacniacz powoduje powstawanie pisków w głośnikach, trzeszczenia głośników wysokotonowych i ciągły wkurzający szum. ostatecznie wymieniłem radio i teraz jestem bardzo zadowolony, powiem nawet że teraz już nie wyobrażam sobie nawet zaczynania przeróbki audio bez 2 podstawowych komponentów - dobrego radia (tutaj też nie mam na myśli jakichś kosmosów bo mój pioneer kosztował trochę ponad 300zł i ładnie się komponuje z deską bo ma zielone podświetlenie) i wzmacniacza, bez którego wkładanie dobrych głośników raczej mija się z celem. Na koniec dodam jeszcze że znalezienie nowego wzmacniacza z wejściem hi imput raczej nie będzie łatwe (przynajmniej wśród producentów bardziej uznanych niż np. Boschmann) bo już nikt tego nie robi.
TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Zwiń
X
-
TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO
Witam
załączyła mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO.
Wyłączyłem i odpaliłem samochód i było OK.
Dodam że silnik był zimny stał na dworze, a płyn jest w normie.
Czasami się włączy kontrolka ale po wyłączeniu silnika i odpaleniu wszystko gra
Co może być powodem tej awarii.
-
-
artur12006, wada ktora często się pojawia w Fabi. Ojciec z tym problem miał.
Problem polega na tym, że brudzą się sondy w zbiorniczku wyrównawczym i objawia się to sygnałem, że jest niski poziom.
Ojciec walczył z tymi zbiorniczkami, raz mu na gwarancji wymienili, a potem już padło, że powoli może się kończyć uszczelka pod głowicą i delikatnie olej przeciska się do zbiornika i osiada na tych sondach.
Zdecydował kupić zbiorniczek rezerwowy. gdy w jednym zabrudziły się sondy, wymienił zbiorniczek i umył gorącą wodą zanieczyszczony.
Komentarz
-
Komentarz