TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paragraf_xl
    Classic
    • 2010
    • 4

    TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO

    hotrain, tak jak już pisałem...konwerter (czyli obie opcje) jest złym wyjściem. Przerabiałem to 2 razy i za każdym razem było więcej strat w jakości dźwięku (w tym momencie powiem że nie nazywam siebie audiofilem) niż radości z dobrego brzmienia. Konwerter czy to oddzielny, czy wbudowany we wzmacniacz powoduje powstawanie pisków w głośnikach, trzeszczenia głośników wysokotonowych i ciągły wkurzający szum. ostatecznie wymieniłem radio i teraz jestem bardzo zadowolony, powiem nawet że teraz już nie wyobrażam sobie nawet zaczynania przeróbki audio bez 2 podstawowych komponentów - dobrego radia (tutaj też nie mam na myśli jakichś kosmosów bo mój pioneer kosztował trochę ponad 300zł i ładnie się komponuje z deską bo ma zielone podświetlenie) i wzmacniacza, bez którego wkładanie dobrych głośników raczej mija się z celem. Na koniec dodam jeszcze że znalezienie nowego wzmacniacza z wejściem hi imput raczej nie będzie łatwe (przynajmniej wśród producentów bardziej uznanych niż np. Boschmann) bo już nikt tego nie robi.
  • artur12006
    Classic
    • 2009
    • 22

    #2
    TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO

    Witam
    załączyła mi się kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO.
    Wyłączyłem i odpaliłem samochód i było OK.
    Dodam że silnik był zimny stał na dworze, a płyn jest w normie.
    Czasami się włączy kontrolka ale po wyłączeniu silnika i odpaleniu wszystko gra
    Co może być powodem tej awarii.

    Komentarz

    • oziemi
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 399

      #3
      Przeczyść te dwa druciki w zbiorniczku i dolej płynu powyżej tego przetłoczenia. Problem nie powinien powrócić
      Elegance
      ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
      -------------------------------------------

      Komentarz

      • piotrek_os
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8160
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        artur12006, odkeręc kurek przy zbiorniku na płyn - weź srubokręt i "przetrzyj" nim dwa takie druciki. Jak to uczynisz problem mnie. sprawdzone w 100% - wiedza na owy temat z tego forum.
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz

        • artur12006
          Classic
          • 2009
          • 22

          #5
          a gdzie są te dwa druciki pod zbiornikiem ??
          czy w zbiorniku jak w zbiorniku to jak mam je oczyścić?
          Jutro spróbuje dzięki

          Komentarz

          • oziemi
            Rider
            S_OCP Member
            • 2007
            • 399

            #6
            Druciki są w zbiorniku. Tak jak kolega wyżej napisał spróbuj przeczyścić jakimś śrubowkrętem lub czymś podobnym.
            Elegance
            ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
            -------------------------------------------

            Komentarz

            • Evil
              Rider
              • 2009
              • 721

              #7
              artur12006, wada ktora często się pojawia w Fabi. Ojciec z tym problem miał.
              Problem polega na tym, że brudzą się sondy w zbiorniczku wyrównawczym i objawia się to sygnałem, że jest niski poziom.
              Ojciec walczył z tymi zbiorniczkami, raz mu na gwarancji wymienili, a potem już padło, że powoli może się kończyć uszczelka pod głowicą i delikatnie olej przeciska się do zbiornika i osiada na tych sondach.
              Zdecydował kupić zbiorniczek rezerwowy. gdy w jednym zabrudziły się sondy, wymienił zbiorniczek i umył gorącą wodą zanieczyszczony.

              O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

              Komentarz

              • artur12006
                Classic
                • 2009
                • 22

                #8
                Dzięki wielkie wszystkim, zrobiłem jak mówiliście i jak na razie spokój ))
                Można zamknąć temat

                Komentarz

                Pracuję...